Yetkili Servisler

  • TÜMÜ
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • L
  • M
  • O
  • P
  • Q
  • S
  • T
  • U
  • V
  • X
  • Z
ACER
Sms Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti.
Altınşehir Mahallesi, Alemdağ Cad. No :704/1-B Giriş Kat Ümraniye / İstanbul
0850 222 22 37
Ürünler
Monitör, Notebook, Projeksiyon
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Fatura İbrazı İle Acer Yetkili Merkez Servise Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptör ,Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı (Şahsa Kesilmiş Olmak Şartı İle) Faturası Veya Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Acer Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir. Not: Yazılımdan Kaynaklanan Sorunlar Ve Fiziksel Hasar Görmüş Cihazlar Doa Kapsamında Değişim İşlemi Görmez.
AIRTIES
Airties
Mithat Ünlü Sk. No:23, 34394 EsentepeŞişli/İstanbul
0212 444 02 39
Ürünler
Adsl Modem
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , , Airties Marka Tüm Ürün Gruplarını , Fatura İbraz Ederek Yetkili Servisi Airties İletişim Servisine Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihaza Fatura İbraz Ederek Servisinden Değişim Talep Edilmektedir. Aldığınız Firma Üzerinden Değişim İşlemi Yapılmamaktadır.
AOC
Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi
Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul
0212 268 40 00
Ürünler
Monitör
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Fatura İbrazı İle Aoc Servisi Olan Techpro Yetkili Merkez Servise Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Aoc Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Yapılmaktadır.
ARGOX
Bilkur Bilgisayar San.Tic.Ltd.Şti
Büyük Dere Cd Fulya Mah.Öztürk Sok.Akabe Tic. Mrk. Şişli / İst
0212 275 73 04
Ürünler
Argox , Marka Tüm Ürün Grupları
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Argox Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Argox Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Gönderip Yetkili Servisi Biriminden Değişim Talep Edebilirsiniz.
Perkon Personel Barkod Sistemleri
Esenkent Mah. Erzincan Cad. No:22 Dudullu / Ümraniye /İSTANBUL
0216 340 88 10
Ürünler
Argox , Marka Tüm Ürün Grupları
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Argox Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Argox Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Gönderip Yetkili Servisi Biriminden Değişim Talep Edebilirsiniz.
ARTES
Art Sistem Bilg.Ve Güvenlik Teknolojileri Ltd.Şti.
Hürriyet Mahallesi Hürriyet Cad.Tekin Sok.No:22. Bahçelievler İstanbul
0212 552 52 42
Ürünler
Tablet,Klavye, Power
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Olan Ve Arıza Göstersen , Artes Marka Tüm Ürün Gruplarını , Fatura İbraz Ederek Yetkili Servisi Art Sistem Teknoloji Servisine Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Artes Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılmaktadır.
ASUS
Servis Noktası A.Ş.
Gülbahar Mah. Uysal Sk. No:3C Mecidiyeköy -
0 212 288 42 30
Ürünler
ANAKART , EKRAN KARTI
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizin , Fatura İbrazı İle Asus Yetkili Merkez Servise Gönderilmesi Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Asus Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildiği Takdirde Değişim Veya İadesi Yapılmaktadır.
BENQ
Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi
Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul
0212 268 40 00
Ürünler
Projeksiyon
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Olan Ve Arıza Göstersen , Benq Marka Projeksiyon Cihazını , Fatura İbraz Ederek Yetkili Servisi Tecpro Firmasına Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Tecpro Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılmaktadır.
BROTHER
Bürosarf Büro Malzameleri
Yamanevler Mah. Küçüksu Cad.Bol Ahenk Sk. No:3/A-B üMRANİYE İSTANBUL
0216 630 11 30
Ürünler
Yazıcı,Fax , Etiket Makinası
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Brother Çağrı Merkezinden Destek Alarak Servis Noktalarına Gönderebilirsiniz.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Arıza Tesbiti Brother Servisi Tarafından Yapılarak Onarım Veya Değişim Kararı Servis Tarafından Verilmektedir. Servis Onayı Olmadan Ürün Değişimi Yapılamamktadır.
CANON
Teknoser Bilgisayar Tek. Hiz. Tic. A.Ş.
Yeşilce Mah. Demirbaş Sk. No:10 34400 Seyrantepe, Kağıthane / İstanbul
0212 385 16 16
Ürünler
Yazıcı, Toner, Fotokopi Mak.
Servis İşleyişi
Canon Servisi Teknoser Bilgisayar Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayıp Adreslerine Veya Anlaşmalı Kargo Firması Bilgilerini Alarak , Fatura İbrazı İle Ulaştırabilirsiniz.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptörü, Kartuş-Toner, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Faturası İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Canon Yetkili Servisi Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaz Canon Tarafından Değişim İşlemi Görmektedir. Ürün Servis Stoklarında Yok İse Rapor Verilmektedir. Rapor Verilen Cihazın İade İşlemleri Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir.
Erkayalar
Mimar Vedat Cad. No: 7 Sirkeci / İstanbul
0212 519 23 85
Ürünler
Fotoğraf Mak.
Servis İşleyişi
Canon Servisi Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayıp Adreslerine Veya Anlaşmalı Kargo Firması Bilgilerini Alarak Kargo İle Ulaştırabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Canon Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaz Canon Tarafından Değişim İşlemi Görmektedir.
CİSCO
Cisco Servis
444 27 26
Ürünler
Tüm Ağ Ürünleri
Servis İşleyişi
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı çıkan CİSCO marka cihazınızı son kullanıcı faturası ile aldığınız firmaya ulaştırıp değişim talebinde bulanbilirsiniz.
CODEGEN
Trio Bilgisayar Tekn.Ve Gurme Dış Tic. Ltd.Şti.
Organize Sanayi Bölgesi 1.Cadde No:1/1 Ümraniye İstanbul
0850 333 8746
Ürünler
Tablet,Power,Projeksion Perdesi
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Codegen Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Trio Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Codegen Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .
DAHUA
Dahua Teknik Servis
Perpa Ticaret Merkezi A Blok Kat:2 No:18 Okmeydanı İSTANBUL
Ürünler
Tüm Ürünler
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Dahua Marka Tüm Ürün Gruplarının Onarım Ve Değişim İşlemleri Dahua Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır. https://dahua.support/tr/support/home adresinden kayıt işlemi yapılması gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Dahua Marka Tüm Ürün Gruplarının Onarım Ve Değişim İşlemleri Dahua Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır. https://dahua.support/tr/support/home adresinden kayıt işlemi yapılması gerekmektedir.
DARK
Akortek Bilişim
Orhanlı Orta Mahalle Benjamin Sokak No:19 Tuzla / İSTANBUL
0850 207 10 36
Ürünler
Tablet,Power,Oem Parça
Servis İşleyişi
Dark Marka Ürünlerin Servis Hizmeti Akortek Tarafından Verilmektedir. Yetkili Servisi Arayıp Adreslerine Veya Anlaşmalı Kargo Firması Bilgilerini Alarak Kargo İle Fatura İbraz Edip Ulaştırabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Kullanıcı Faturası Fotokopisi İle Aldığınız Firmaya Gönderilip Değişim Talebi Yapabilirsiniz .
DELL
Dell Türkiye - Bdh Bilişim DestekBdh Bilişim Destek Hizmetleri San. Ve Tic. A.Ş
Bağlarbaşı, Cemal Bey Cd. No:110, 34394 Maltepe/İstanbul
0212 371 90 54
Ürünler
Notebook, Pc, Server,Lcd
Servis İşleyişi
Dell Servislerinin Bazı Ürün Gruplarında , Yerinde Hizmeti Bulunduğundan Dolayı Müşteri Hizmetlerini Arayıp Kayıt Bırakmanız Yeterli Olacaktır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Dell Servisi Aranarak Kayıt Bırakıldıktan Sonra Servisin Cihaza Arıza Raporu Vermesi İle Gerçekleşecektir. Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldğınız Firma Aracılığı İle Yapılmaktadır.
DENTE
Denge Bilgisayar
Gülbahar Mah. Cemal Sururi Sok. Halim Meriç İş Merkezi No:15/E D:10 34394 Şişli/İstanbul
0212 274 88 88
Ürünler
Pc,Tablet,Lcd,Klavye
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Dente Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Denge Bilgisayar Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı çıkan DENTE marka cihazınızı son kullanıcı faturası ile hiçbir eksiği olmayacak şekilde DENGE BİLGİSAYAR a gönderip değişim talep edebilirsiniz .
D-LİNK
D-Link Türkiye Merkez
Büyükdere Cad . Ferro Plaza No: 155 Kat:1 Daire:1
0212 289 56 59
Ürünler
Ağ Ürünleri
Servis İşleyişi
D-Link Marka Ürünlerin Servis Hizmeti D-Link Türkiye Servisi Tarafından Verilmektedir. Yetkili Servisi Arayıp Adreslerine Veya Anlaşmalı Kargo Firması Bilgilerini Alarak Kargo İle Ulaştırabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. D-Link Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaz D-Link Tarafından Değişim İşlemi Görmektedir.
EATON
Tekin Güç Sist. Tic Ltd Şti
servis@tekinenerji.com
0530 397 74 65
Ürünler
Kesintisiz Güç Kaynağı (Ups )
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Olan Ve Arıza Göstersen Ürünlerinizi Fatura İbrazı İle Eaton Servisi Olan Tekin Güç Sist. Tic Ltd Şti Yetkili Merkez Servise Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazların Değişim Onayı Eaton Yetkili Servisi Tarafından Verilmektedir. Servis Onayı Olmayan Ürünlerin Değişim Yada İadesi Yapılamamaktadır. Parça Değişimi Yapılarak Ürün Hazır Hale Getirilmektedir.
EPSON
Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi
Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul
0212 268 40 00
Ürünler
Yazıcı,Projeksiyon , Kartuş Şerit.
Servis İşleyişi
Epson Servisi Olan Tecpro Teknoloi , Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayarak Adreslerine Teslimatını Yada Telefon Desteği İle Anlaşmalı Kargo Firması İle Cihazı Sevk Edebilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Epson Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İade İşlemleri Satınaldığınız Firma Üzerinden Yapılmaktadır.
ESET
Eset 7/24 Bireysel Ürün Desteği
0850 221 37 38
Ürünler
Antivirüs
Servis İşleyişi
Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
FUJITSU SIEMENS
İnformatik
Erq Bilişim Teknolojileri A.Ş. Sahrayıcedit Mah. Atatürk Cad. Cebesoy Sok. No:30/A-B Karagöz Iı Apt. Kadıköy-İstanbul
0216 368 88 55
Ürünler
Lcd
Servis İşleyişi
Ürününüz İçin Öncelikle Servis Telefon Numarasından Çağrı Kaydı Bırakıp , Servisin Vereceği Bilgi Doğrultusunda Gönderim Sağlanmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Fsc Tarafından İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Faturası İle Servise Gönderilmesi Gerekmektedir. Fsc Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihazın Servisinden Değişimi Sağlanmaktadır. Değişim İşlemi Aldığınız Firmadan Yapılmamaktadır.
GIGABYTE
Gıgabyte Yetkili Servis
0212 288 52 96
Ürünler
Anakart , Ekran Kartı , Mini Pc
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı ürünlerinizi Aldığınız Firmaya Gönderip Servis Takibi Yapabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Gıgabyte Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .
HP
Hp Destek Merkezi
Bağlarbaşı, Cemal Bey Cd. No:110, 34844 Maltepe/İstanbul
444 81 26 Server destek : 0850 759 04 73 Aruba Ağ ürünleri : 0850 759 04 73
Ürünler
Notebook, Pc, Server, Camera, Pda, Monitör, Yazıcı, Tarayıcı , Swich
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Olan Tüm Ürün Gruplarının Desteği Hp Destek Tarafından Verilmektedir. Çağrı Merkezini Ulaşarak En Yakın Yetkili Servis Birimlerine Sevkini Gerçekleştirebilirsiniz. Ticari Ürün grubu Hp servisi Teknoser tarafından verilmektedir. Adres : Çeliktepe Mah. Çağ sokak Şevket bey ap . No : 21B Kağıthane / İstanbul
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir.Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptör , Pil Garanti Belgesi Ve Alış Fatura Fotokopisi İle Birlilte Aldığınız Firma Üzerinden Değişim Talep Edebilirsiniz. Yeni Ürünlerin Değişim Onayı Hp Tarafından Verilmemektedir.
HP
Hp Destek Merkezi
Hp Destek Merkezi
0850 759 04 73
Ürünler
SERVER
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde SERVER Ürün Gruplarının Desteği Hp Destek Tarafından Verilmektedir . Çağrı Merkezini Ulaşarak teknik destek alabilirsiniz.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem görebilmesi için Hp çağrı merkezinden DOA TALEP formu almanız gerekmektedir . DOA raporu alınmayan ürünlerde değişim - iade işlemi yapılamamaktadır.
HPE ARUBA
Aruba International
https://asp.arubanetworks.com
All Aruba International callers Aruba only +1 650 385 6582 24x7
Ürünler
Network , Ağ ürünleri
Servis İşleyişi
1 Mayıs 2022 itibari ile ARUBA ürünleri için teknik desteğe aşağıdaki kanallardan ulaşmanız gerekmektedir. Garanti dahilinde arızalı ürünleriniz için vermiş olduğumuz portaldan ingilizce olarak case açabilirsiniz. Yeni teknik destek kaydı açma veya açık kayıtlarınız hakkında bilgi almak için aşağıdaki kanalları kullanabilirsiniz. https://asp.arubanetworks.com
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Yeni cihazlarda Değişim , onarım , yazılım işlemleri ARUBA firması sorumluluğundadır. https://asp.arubanetworks.com Aruba Support Portal (ASP) üzerinden ‘Case Management’ bölümünden ilgili ibareleri doldurarak case açılması gerekir. Bunun için HPE Partner Portal’deki bir kullanıcı ile açılması ve ASP’ye kayıt olması şart. Case açıldıktan sonra Aruba ekibi size mail yolu ile ulaşıp teknik konuda destek sağlayacaktır.
IBM
Destek Bilgisayar Ve İletişim Hizmetleri Ticaret A.Ş
Yeşilce Mah. Yunus Emre Cad. Nil Tic. Mrk. No: 8/2 34418 4. Levent Istanbul
444 37 85
Ürünler
Server
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Ibm Marka Server Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Destek Bilgisayar Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Ibm Marka Server Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Destek Bilgisayar Tarafından Yapılmaktadır.
LENOVO
Bdh Bilişim Destek Hizmetleri San. Ve Tic. A.Ş
Bağlarbaşı, Cemal Bey Cd. No:110, 34394 Maltepe/İstanbul
0216 500 17 00 - 0212 912 01 34
Ürünler
Pc, Notebok , Tablet
Servis İşleyişi
Lenovo Marka Tüm Ürün Gruplarının Servisi Bdh Servisi Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayarak En Yakın Servis Birimlerine Veya Telefon Desteği Alarak Anlaşmalı Kargoları İle Sevk Edilebilir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir.Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Faturaya Cihaz Seri Numarası Yazılarak Onaylanması Gerekmektedir. Lenovo Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Aldığınız Firmaya İadesini Gerçekleştirebilirsiniz.
LEXMARK
Lexmark Merkez
0216 542 37 00
Ürünler
Yazıcı
Servis İşleyişi
Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
LG
LG MERKEZ SERVİS
EVSER ELEKTRONİK . Yahya Kemal Mah. Engin sk. No:53/A Kağıthane / İst
444 06 79
Ürünler
Monitör,notebook,Telefon
Servis İşleyişi
Lg Servisi Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayarak Adreslerine Teslimatını Yada Telefon Desteği İle Anlaşmalı Kargo Firması İle Cihazı Sevk Edebilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Lg Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılı İle Yapılmaktadır
Astel Elektronik Ürünler Pazarlama A.Ş
Astel Plaza Baraj Yolu Kürkçüler Cad.Safir Sok. No:11 Dudullu 34776 Ümraniye / İstanbul
0216 466 82 82
Ürünler
Projeksiyon
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi Astel Elektronik Yetkili Servisi Tarafından Bakım Ve Onarım İşlemleri Yapılaktadır
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Astel Elektronik Servisi Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verilimesi Durumunda Ürün Değişim Ve İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir.
MİCROSOFT
Microsoft Türkiye
0850 390 27 77
0850 390 27 77
Ürünler
Yazılım
Servis İşleyişi
Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
MSI
Servis Noktası Serv. Hizmetleri A.Ş
Gülbahar Mah. Uysal Sk. No:3C Mecidiyeköy - Şişli / İstanbul
0212 288 42 30
Ürünler
Aıo , Anakart , Ekran Kartı ,Notebook
Servis İşleyişi
Garanti Dahilindeki tüm MSI marka ürünlerin teknik desteği MSI yetkili serisi olan SERVİS POİNT firması tarafından verilmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Msı Marka Cihazınızı alış veya satış faturası ile birlikte MSI yetkili servisi SERVİS NOKTASI firmasına değişim kapsamında gönderip değişim onayı alınması gerekmektedir. Çıkan rapor sonucu ürünü aldığınız firmaya iade edebilirsiniz.
OKİ
OKİ ÇAĞRI MERKEZİ
Oki Türkiye
444 1 654
Ürünler
Yazıcı , Tarayıcı ,Fax , Fotokopi
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Oki Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri en yakın yetkili servis noktaları tarafından yapılmaktadır. Destek hattından en yakın yetkili servis birimi bilgilerine ulaşabilirsiniz .
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı çıkan OKİ marka cihazınızı son kullanıcı faturası ile gönderip yetkili servisi biriminden değişim talep edebilirsiniz. Satış firmalarından değişim işlemi yapılmaz. Yetkili servisin vermiş olduğu rapor ile birlikte ürünü aldığınız yere iade edebilirsiniz.
PHILIPS
Günden Elek. Phılıps Servisi
Fulya Mh. Mehmetçik Cd. No:35-37 Mecidiyeköy
0212 275 62 42 0212 268 00 05
Ürünler
Monitör ,Kulaklık,Hoparlör
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Phılıps Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Phılıps Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Yetkili Servisine Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .
POWERCOLOR
Çizgi Elektronik Servis
Gürsel Mah. Akman Sok. No: 47 B
0212 356 70 70
Ürünler
Ekran Kartı
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Powercolor Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Çizgi Elek. Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Powercolor Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderebilir Veya Yetkili Servisinden Doa Raporu Alarak Değişim İşlemlerini Başlatabilirsiniz
QNAP
Tesan
Çobançeşme Mah.Bilge Sok.No:17 Yenibosna Bahçelievler / İstanbul
0212 454 60 00
Ürünler
Ağ Depolama (Nas)
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Qnap Marka Ürünlerinizi Tesan Firmasına Gönderebilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Qnap Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .
SAMSUNG
SAMSUNG TÜRKİYE SERVİSİ
Emek Mah. Ordu Cad. No:18 Sancaktepe / İSTANBUL SSD Diskler için Yetkili servisi bilgileri : Simge Elektronik: Halil Sezai Erkut Cad. Martı Sok. B3/16-18 Etlik /Ankara
444 77 11 SSD Disk yetkili servis Numaraları : 0(312) 322 77 44
Ürünler
SSD DİSK , Notebook,Lcd,Tablet,Yazıcı ( SSD Disk Garantileri Yetkili servisi SİMGE ELEKTRONİK)
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Samsung Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Samsung Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Yetkili Servisine Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .
TOSHIBA
Aktepe Bilişim Sistemleri Tic. Ltd. Şti.
İnönü Mah. Maslak Çeşme Cad no:211 Sefaköy- Küçükçekmece İstanbul
0850 460 86 74
Ürünler
Notebook
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Toshıba Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Aktepe Bilişim Tarafından Yapılmaktadır. Yurtiçi Kargo Ücretsiz Gönderi Kodu 152 102 441
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptör ,Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı (Şahsa Kesilmiş Olmak Şartı İle) Faturası Veya Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Aktepe Bilişim Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir. Not: Yazılımdan Kaynaklanan Sorunlar Ve Fiziksel Hasar Görmüş Cihazlar Doa Kapsamında Değişim İşlemi Görmez.
TP-LİNK
Tp Link Bilgi Teknolojileri
Add: Saniye Ermutlu Sk. Şaşmaz Plaza No:6 K:11 Kozyatağı/İstanbul
(216) 548 11 32
Ürünler
Ağ Ürünleri
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Tp-Link Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazların Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
UNIFI
UNIFI Teknik Servis
Denge Bilgisayar Teknik Servis
0212 354 90 00
Ürünler
Tüm Ürünler
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan UNIFI Marka Tüm Ürün Gruplarını Denge Fatura Çıktısı İle Denge Bilgisayar Teknik Servisine Bırakabilirsiniz. Telefonda Teknik destek hattı 0212 354 90 00
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan UNIFI Marka Cihazınızı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .
VIEWSONIC
Viewsonic Türkiye
Http://Www.Viewsoniceurope.Com İnternet Üzerinden Çağrı Kayı Oluştarabilir Yada Telefon Desteği İle Ürün Gönderimi Yapabilirsiniz
0216 451 98 90
Ürünler
Monitör
Servis İşleyişi
Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Son kullanıcı faturası ile yetkili servisden değişim talebi oluşturabilirsiniz
XEROX
Xerox Teknik Servis
Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
0212 354 72 00
Ürünler
Yazıcı , Fax , Fotokopi
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Xerox Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Xerox Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Çağrı Merkezi ile Görüşüp en yakın Yetkili Servisine Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .
ZEBEX
Bilkur Bilgisayar San.Tic.Ltd.Şti
Büyük Dere Cd Fulya Mah.Öztürk Sok.Akabe Tic. Mrk. Şişli / İst
0212 275 73 04
Ürünler
Zebex Marka Barkod Okuyucu
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Zebex Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Zebex Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Gönderip Yetkili Servisi Biriminden Değişim Talep Edebilirsiniz.
ZEBRA
Bdh Bilişim Destek Hizmetleri San. Ve Tic. A.Ş
Bağlarbaşı, Cemal Bey Cd. No:110, 34394 Maltepe/İstanbul
0216 500 17 00
Ürünler
Zebex Marka Barkod Okuyucu
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan ZEBRA Marka cihazların Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan ZEBRA Marka Cihazınızı DOA kapsamında olduğunu gösteren alış veya satış faturası ile servise yönlendirip rapor talep edebilir .Rapor alınan cihazı direkt iade faturası ile gönderebilirsiniz.
ZYXEL
LetMeRepair Elektronik ve Servis Hizmetleri İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret LTD. ŞTİ
Gökevler Mahallesi Passiad Sanayi Sitesi 2330 Sokak no:4-O 34522 Esenyurt - İstanbul Tel : +90 212 731 51 91 V.D. No: 608 051 8274 Yurtiçi Kargo Kodu: 483565311
0212 731 44 22
Ürünler
Zyxel Marka Tüm Ağ Ürünleri Ve Nas Ürünleri
Servis İşleyişi
Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Zyxel Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi
Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazların Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır. Faturası Olmak Şartı İle Servisine , Değişim Talebi Yapılmalıdır.