Yetkili Servisler

ACER

Marka ACER
Ürünler Monitör, Notebook, Projeksiyon
Firma Adı Sms Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti.
Adres Altınşehir Mahallesi, Alemdağ Cad. No :704/1-B Giriş Kat Ümraniye / İstanbul
Telefon 0850 222 22 37
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Fatura İbrazı İle Acer Yetkili Merkez Servise Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptör ,Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı (Şahsa Kesilmiş Olmak Şartı İle) Faturası Veya Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Acer Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir. Not: Yazılımdan Kaynaklanan Sorunlar Ve Fiziksel Hasar Görmüş Cihazlar Doa Kapsamında Değişim İşlemi Görmez.

AIRTIES

Marka AIRTIES
Ürünler Adsl Modem
Firma Adı Aırtıes
Adres Mithat Ünlü Sk. No:23, 34394 Esentepe Şişli/İstanbul
Telefon 0212 444 02 39
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , , Airties Marka Tüm Ürün Gruplarını , Fatura İbraz Ederek Yetkili Servisi Airties İletişim Servisine Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihaza Fatura İbraz Ederek Servisinden Değişim Talep Edilmektedir. Aldığınız Firma Üzerinden Değişim İşlemi Yapılmamaktadır.

AOC

Marka AOC
Ürünler Monitör
Firma Adı Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi
Adres Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul
Telefon 0212 268 40 00
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Fatura İbrazı İle Aoc Servisi Olan Techpro Yetkili Merkez Servise Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Aoc Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Yapılmaktadır.

ARGOX

Marka ARGOX
Ürünler Argox , Marka Tüm Ürün Grupları
Firma Adı Bilkur Bilgisayar San.Tic.Ltd.Şti
Adres Büyük Dere Cd Fulya Mah.Öztürk Sok.Akabe Tic. Mrk. Şişli / İst
Telefon 0212 275 73 04
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Argox Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Argox Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Gönderip Yetkili Servisi Biriminden Değişim Talep Edebilirsiniz.
Marka ARGOX
Ürünler Argox , Marka Tüm Ürün Grupları
Firma Adı Perkon Personel Barkod Sistemleri
Adres Esenkent Mah. Erzincan Cad. No:22 Dudullu / Ümraniye /İSTANBUL
Telefon 0216 340 88 10
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Argox Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Argox Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Gönderip Yetkili Servisi Biriminden Değişim Talep Edebilirsiniz.

ARTES

Marka ARTES
Ürünler Tablet,Klavye, Power
Firma Adı Art Sistem Bilg.Ve Güvenlik Teknolojileri Ltd.Şti.
Adres Hürriyet Mahallesi Hürriyet Cad.Tekin Sok.No:22. Bahçelievler İstanbul
Telefon 0212 552 52 42
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Olan Ve Arıza Göstersen , Artes Marka Tüm Ürün Gruplarını , Fatura İbraz Ederek Yetkili Servisi Art Sistem Teknoloji Servisine Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Artes Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılmaktadır.

ASUS

Marka ASUS
Ürünler Notebook, Zenfone, AIO, Desktop, LCD Monitor, Ebox, VivoPC, Anakart/Ekran Kartı, Tablet PC, Modemler
Firma Adı Sms Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti.
Adres Altınşehir Mah. Alemdağ Cad. No:704/1-B Giriş Kat, Ümraniye – ISTANBUL
Telefon 0216 524 30 00
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizin , Fatura İbrazı İle Asus Yetkili Merkez Servise Gönderilmesi Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Asus Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildiği Takdirde Değişim Veya İadesi Yapılmaktadır.
Marka ASUS
Ürünler Notebook, Zenfone, AIO, Desktop, LCD Monitor, Ebox, VivoPC, Anakart/Ekran Kartı, Tablet PC, Modemler
Firma Adı Sms Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti.
Adres Altınşehir Mahallesi, Alemdağ Cad. No :704/1-B Giriş Kat Ümraniye / İstanbul
Telefon 0850 522 27 87
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Maınboard Ve Vga Kartlarını Fatura Fatukopisi İle Sms İnfocomm A Onarım Amaçlı Sevk Edebilirsiniz.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Asus Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Yapılmaktadır.
Marka ASUS
Ürünler Notebook, Zenfone, AIO, Desktop, LCD Monitor, Ebox, VivoPC, Anakart/Ekran Kartı, Tablet PC, Modemler
Firma Adı Sms Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti.
Adres Altınşehir Mah. Alemdağ Cad. No:704/1-B Giriş Kat, Ümraniye – ISTANBUL
Telefon 0850 522 27 87
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi ,Fatura İbraz Ederek Asus Servisine Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Asus Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Yapılmaktadır.

BENQ

Marka BENQ
Ürünler Projeksiyon
Firma Adı Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi
Adres Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul
Telefon 0212 268 40 00
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Olan Ve Arıza Göstersen , Benq Marka Projeksiyon Cihazını , Fatura İbraz Ederek Yetkili Servisi Tecpro Firmasına Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Tecpro Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılmaktadır.

BROTHER

Marka BROTHER
Ürünler Yazıcı,Fax , Etiket Makinası
Firma Adı Brother Türkiye
Adres Brother Müşteri Hizmetleri
Telefon 0216 577 68 18
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi , Brother Çağrı Merkezinden Destek Alarak Servis Noktalarına Gönderebilirsiniz.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Arıza Tesbiti Brother Servisi Tarafından Yapılarak Onarım Veya Değişim Kararı Servis Tarafından Verilmektedir. Servis Onayı Olmadan Ürün Değişimi Yapılamamktadır.

CANON

Marka CANON
Ürünler Yazıcı, Toner, Fotokopi Mak.
Firma Adı Teknoser Bilgisayar Tek. Hiz. Tic. A.Ş.
Adres Yeşilce Mah. Demirbaş Sk. No:10 34400 Seyrantepe, Kağıthane / İstanbul
Telefon 0212 385 16 16
Servis İşleyişi Canon Servisi Teknoser Bilgisayar Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayıp Adreslerine Veya Anlaşmalı Kargo Firması Bilgilerini Alarak , Fatura İbrazı İle Ulaştırabilirsiniz.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptörü, Kartuş-Toner, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Faturası İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Canon Yetkili Servisi Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaz Canon Tarafından Değişim İşlemi Görmektedir. Ürün Servis Stoklarında Yok İse Rapor Verilmektedir. Rapor Verilen Cihazın İade İşlemleri Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir.
Marka CANON
Ürünler Fotoğraf Mak.
Firma Adı Erkayalar
Adres Mimar Vedat Cad. No: 7 Sirkeci / İstanbul
Telefon 0212 519 23 85
Servis İşleyişi Canon Servisi Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayıp Adreslerine Veya Anlaşmalı Kargo Firması Bilgilerini Alarak Kargo İle Ulaştırabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Canon Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaz Canon Tarafından Değişim İşlemi Görmektedir.

CİSCO

Marka CİSCO
Ürünler Tüm Ağ Ürünleri
Firma Adı Cisco Servis
Adres
Telefon 444 27 26
Servis İşleyişi
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı çıkan CİSCO marka cihazınızı son kullanıcı faturası ile aldığınız firmaya ulaştırıp değişim talebinde bulanbilirsiniz.

CODEGEN

Marka CODEGEN
Ürünler Tablet,Power,Projeksion Perdesi
Firma Adı Trio Bilgisayar Tekn.Ve Gurme Dış Tic. Ltd.Şti.
Adres Organize Sanayi Bölgesi 1.Cadde No:1/1 Ümraniye İstanbul
Telefon 0850 333 8746
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Codegen Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Trio Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Codegen Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .

DARK

Marka DARK
Ürünler Tablet,Power,Oem Parça
Firma Adı Akortek Bilişim
Adres Emek Mh. Sıvat Yolu Sakız Sokak No:4/2 Sancaktepe / İstanbul
Telefon 0216 527 19 00
Servis İşleyişi Dark Marka Ürünlerin Servis Hizmeti Akortek Tarafından Verilmektedir. Yetkili Servisi Arayıp Adreslerine Veya Anlaşmalı Kargo Firması Bilgilerini Alarak Kargo İle Fatura İbraz Edip Ulaştırabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Kullanıcı Faturası Fotokopisi İle Aldığınız Firmaya Gönderilip Değişim Talebi Yapabilirsiniz .

DELL

Marka DELL
Ürünler Notebook, Pc, Server,Lcd
Firma Adı Koç Sistem
Adres Aydınevler Mh. Dumlupınar Cad. No.24 Küçükyalı İstanbul
Telefon 0212 371 90 54 0850 252 33 55
Servis İşleyişi Dell Servislerinin Bazı Ürün Gruplarında , Yerinde Hizmeti Bulunduğundan Dolayı Müşteri Hizmetlerini Arayıp Kayıt Bırakmanız Yeterli Olacaktır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Dell Servisi Aranarak Kayıt Bırakıldıktan Sonra Servisin Cihaza Arıza Raporu Vermesi İle Gerçekleşecektir. Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldğınız Firma Aracılığı İle Yapılmaktadır.

DENTE

Marka DENTE
Ürünler Pc,Tablet,Lcd,Klavye
Firma Adı Denge Bilgisayar
Adres Gülbahar Mah. Cemal Sururi Sok. Halim Meriç İş Merkezi No:15/E D:10 34394 Şişli/İstanbul
Telefon 0212 274 88 88
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Dente Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Denge Bilgisayar Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı çıkan DENTE marka cihazınızı son kullanıcı faturası ile hiçbir eksiği olmayacak şekilde DENGE BİLGİSAYAR a gönderip değişim talep edebilirsiniz .

D-LİNK

Marka D-LİNK
Ürünler Ağ Ürünleri
Firma Adı D-Link Türkiye Merkez
Adres Büyükdere Cad . Ferro Plaza No: 155 Kat:1 Daire:1
Telefon 0212 289 56 59
Servis İşleyişi D-Link Marka Ürünlerin Servis Hizmeti D-Link Türkiye Servisi Tarafından Verilmektedir. Yetkili Servisi Arayıp Adreslerine Veya Anlaşmalı Kargo Firması Bilgilerini Alarak Kargo İle Ulaştırabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Alım Veya Satış Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. D-Link Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaz D-Link Tarafından Değişim İşlemi Görmektedir.

EATON

Marka EATON
Ürünler Kesintisiz Güç Kaynağı (Ups )
Firma Adı Betsis Bilg. Enerji Sist.
Adres Halil Rıfat Paşa Mah.Perpa Tic.Merk.9/39 No:A/2
Telefon 0212 320 51 51
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Olan Ve Arıza Göstersen Ürünlerinizi Fatura İbrazı İle Eaton Servisi Olan Betsis Enerji Yetkili Merkez Servise Göndermeniz Gerekmektedir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazların Değişim Onayı Eaton Yetkili Servisi Tarafından Verilmektedir. Servis Onayı Olmayan Ürünlerin Değişim Yada İadesi Yapılamamaktadır. Parça Değişimi Yapılarak Ürün Hazır Hale Getirilmektedir.

EPSON

Marka EPSON
Ürünler Yazıcı,Projeksiyon , Kartuş Şerit.
Firma Adı Tecpro Bilgi Teknolojileri Anonim Şirketi
Adres Telsizler Mh. Galata Deresi Cad. No:12 Kağıthane - İstanbul
Telefon 0212 268 40 00
Servis İşleyişi Epson Servisi Olan Tecpro Teknoloi , Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayarak Adreslerine Teslimatını Yada Telefon Desteği İle Anlaşmalı Kargo Firması İle Cihazı Sevk Edebilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Epson Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İade İşlemleri Satınaldığınız Firma Üzerinden Yapılmaktadır.

ESET

Marka ESET
Ürünler Antivirüs
Firma Adı Eset 7/24 Bireysel Ürün Desteği
Adres
Telefon 0850 221 37 38
Servis İşleyişi Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz

FUJITSU SIEMENS

Marka FUJITSU SIEMENS
Ürünler Lcd
Firma Adı İnformatik
Adres Erq Bilişim Teknolojileri A.Ş. Sahrayıcedit Mah. Atatürk Cad. Cebesoy Sok. No:30/A-B Karagöz Iı Apt. Kadıköy-İstanbul
Telefon 0216 368 88 55
Servis İşleyişi Ürününüz İçin Öncelikle Servis Telefon Numarasından Çağrı Kaydı Bırakıp , Servisin Vereceği Bilgi Doğrultusunda Gönderim Sağlanmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Fsc Tarafından İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Faturası İle Servise Gönderilmesi Gerekmektedir. Fsc Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihazın Servisinden Değişimi Sağlanmaktadır. Değişim İşlemi Aldığınız Firmadan Yapılmamaktadır.

GIGABYTE

Marka GIGABYTE
Ürünler Anakart , Ekran Kartı , Mini Pc
Firma Adı Gıgabyte Yetkili Servis
Adres
Telefon 0212 288 52 96
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı ürünlerinizi Aldığınız Firmaya Gönderip Servis Takibi Yapabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Gıgabyte Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .

HP

Marka HP
Ürünler Notebook, Pc, Server, Camera, Pda, Monitör, Yazıcı, Tarayıcı , Swich
Firma Adı Hp Destek Merkezi
Adres Büyükdere Cad.No : 103 /B - Altan Erbulak Sok.No : 12 Şarlı İş Merkezi Zemin Mağaza Mecidiyeköy / İstanbul Osmanağa Mah.Kuşdili Cad. Misk-İ Amber Sok. Tibetoğlu İş Merkezi No:32. Kadıköy/İstanbul (Şükrü Saraçoğlu Stadı Arkası)
Telefon 444 03 07 - 444 71 71
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Tüm Ürün Gruplarının Desteği Hp Destek Tarafından Verilmektedir. Çağrı Merkezini Ulaşarak En Yakın Yetkili Servis Birimlerine Sevkini Gerçekleştirebilirsiniz.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir.Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptör , Pil Garanti Belgesi Ve Alış Fatura Fotokopisi İle Birlilte Aldığınız Firma Üzerinden Değişim Talep Edebilirsiniz. Yeni Ürünlerin Değişim Onayı Hp Tarafından Verilmemektedir.

IBM

Marka IBM
Ürünler Server
Firma Adı Destek Bilgisayar Ve İletişim Hizmetleri Ticaret A.Ş
Adres Yeşilce Mah. Yunus Emre Cad. Nil Tic. Mrk. No: 8/2 34418 4. Levent Istanbul
Telefon 444 37 85
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Ibm Marka Server Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Destek Bilgisayar Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Ibm Marka Server Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Destek Bilgisayar Tarafından Yapılmaktadır.

LENOVO

Marka LENOVO
Ürünler Pc, Notebok , Tablet
Firma Adı Bdh Bilişim Destek Hizmetleri San. Ve Tic. A.Ş
Adres Gülbahar Mahallesi . Avni Dilligil Sk. Çelik İş Merkezi No:2 Mecidiyeköy/Şişli İstanbul
Telefon ıdeapad ve tablet 0212 912 01 34 thınkpad 0212 314 10 10
Servis İşleyişi Lenovo Marka Tüm Ürün Gruplarının Servisi Bdh Servisi Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayarak En Yakın Servis Birimlerine Veya Telefon Desteği Alarak Anlaşmalı Kargoları İle Sevk Edilebilir.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir.Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Faturaya Cihaz Seri Numarası Yazılarak Onaylanması Gerekmektedir. Lenovo Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Aldığınız Firmaya İadesini Gerçekleştirebilirsiniz.

LEXMARK

Marka LEXMARK
Ürünler Yazıcı
Firma Adı Lexmark Merkez
Adres
Telefon 0216 542 37 00
Servis İşleyişi Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz

LG

Marka LG
Ürünler Monitör,notebook,Telefon
Firma Adı LG MERKEZ
Adres LG ÇAĞRI MERKEZİ
Telefon 0212 444 65 43
Servis İşleyişi Lg Servisi Tarafından Tamiri Yapılmaktadır. Yetkili Servisi Arayarak Adreslerine Teslimatını Yada Telefon Desteği İle Anlaşmalı Kargo Firması İle Cihazı Sevk Edebilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Lg Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılı İle Yapılmaktadır
Marka LG
Ürünler Projeksiyon
Firma Adı Astel Elektronik Ürünler Pazarlama A.Ş
Adres Astel Plaza Baraj Yolu Kürkçüler Cad.Safir Sok. No:11 Dudullu 34776 Ümraniye / İstanbul
Telefon 0216 466 82 82
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Olan Ürünlerinizi Astel Elektronik Yetkili Servisi Tarafından Bakım Ve Onarım İşlemleri Yapılaktadır
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı Fatura Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Astel Elektronik Servisi Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verilimesi Durumunda Ürün Değişim Ve İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir.

MİCROSOFT

Marka MİCROSOFT
Ürünler Yazılım
Firma Adı Microsoft Türkiye
Adres 0850 390 27 77
Telefon 0850 390 27 77
Servis İşleyişi Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz

MSI

Marka MSI
Ürünler Aıo , Anakart , Ekran Kartı ,Notebook
Firma Adı Servis Noktası Serv. Hizmetleri A.Ş
Adres Gülbahar Mah.Gülbağ Cad.Cem Apt.No:17/1-2
Telefon 0212 288 42 30
Servis İşleyişi Garanti Dahilindeki tüm MSI marka ürünlerin teknik desteği MSI yetkili serisi olan SERVİS POİNT firması tarafından verilmektedir. ARAS KARGO anlaşması ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Msı Marka Cihazınızı alış veya satış faturası ile birlikte MSI yetkili servisi SERVİS NOKTASI firmasına değişim kapsamında gönderip değişim onayı alınması gerekmektedir. Çıkan rapor sonucu ürünü aldığınız firmaya iade edebilirsiniz.

OKİ

Marka OKİ
Ürünler Yazıcı , Tarayıcı ,Fax , Fotokopi
Firma Adı OKİ ÇAĞRI MERKEZİ
Adres Oki Türkiye
Telefon 444 1 654
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Oki Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri en yakın yetkili servis noktaları tarafından yapılmaktadır. Destek hattından en yakın yetkili servis birimi bilgilerine ulaşabilirsiniz .
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı çıkan OKİ marka cihazınızı son kullanıcı faturası ile gönderip yetkili servisi biriminden değişim talep edebilirsiniz. Satış firmalarından değişim işlemi yapılmaz. Yetkili servisin vermiş olduğu rapor ile birlikte ürünü aldığınız yere iade edebilirsiniz.

PHILIPS

Marka PHILIPS
Ürünler Monitör ,Kulaklık,Hoparlör
Firma Adı Günden Elek. Phılıps Servisi
Adres Fulya Mh. Mehmetçik Cd. No:35-37 Mecidiyeköy
Telefon 0212 275 62 42 0212 275 62 56
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Phılıps Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Phılıps Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Yetkili Servisine Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .

POWERCOLOR

Marka POWERCOLOR
Ürünler Ekran Kartı
Firma Adı Çizgi Elektronik Servis
Adres Gürsel Mah. Akman Sok. No: 47 B
Telefon 0212 356 70 70
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Powercolor Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Çizgi Elek. Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Powercolor Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderebilir Veya Yetkili Servisinden Doa Raporu Alarak Değişim İşlemlerini Başlatabilirsiniz

QNAP

Marka QNAP
Ürünler Ağ Depolama (Nas)
Firma Adı Tesan
Adres Çobançeşme Mah.Bilge Sok.No:17 Yenibosna Bahçelievler / İstanbul
Telefon 0212 454 60 00
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Qnap Marka Ürünlerinizi Tesan Firmasına Gönderebilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Qnap Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Aldığınız Firmaya Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .

SAMSUNG

Marka SAMSUNG
Ürünler Notebook,Lcd,Tablet,Yazıcı
Firma Adı SAMSUNG TÜRKİYE SERVİSİ
Adres Şişli Cevahir Avm Teknosa Mağazası 3. Kat, Mecidiyeköy / İstanbul
Telefon 444 77 11
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Samsung Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Samsung Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Yetkili Servisine Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .

TOSHIBA

Marka TOSHIBA
Ürünler Notebook
Firma Adı Aktepe Bilişim Sistemleri Tic. Ltd. Şti.
Adres İnönü Mah. Maslak Çeşme Cad no:211 Sefaköy- Küçükçekmece İstanbul
Telefon 0850 460 86 74
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Toshıba Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Olan Aktepe Bilişim Tarafından Yapılmaktadır. Yurtiçi Kargo Ücretsiz Gönderi Kodu 152 102 441
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazlar Değişim Kapsamında İşlem Görmektedir. Değişime Girecek Cihaz Doa Talebi İle Birlikte Tam Aksesuarlı, Orjinal Kutusu, Adaptör ,Garanti Belgesi Ve Son Kullanıcı (Şahsa Kesilmiş Olmak Şartı İle) Faturası Veya Fotokopisi İle Gönderilmesi Gerekmektedir. Aktepe Bilişim Tarafından Donanımsal Sorun Tesbit Edilen Cihaza Rapor Verildikten Sonra Değişimi Veya İadesi Aldığınız Firma Aracılığı İle Yapılabilir. Not: Yazılımdan Kaynaklanan Sorunlar Ve Fiziksel Hasar Görmüş Cihazlar Doa Kapsamında Değişim İşlemi Görmez.

TP-LİNK

Marka TP-LİNK
Ürünler Ağ Ürünleri
Firma Adı Tp Link Bilgi Teknolojileri
Adres Şerifali Mah. Barbaros Cd. Söyleşi Sok Maysa Plaza No:15\2 K:3-4 Ümraniye İst. Yurtiçi Kargo Ücretsiz Gönderi No : 258 873 343
Telefon 0850 724 44 88
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Tp-Link Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazların Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.

ViewSonic

Marka ViewSonic
Ürünler Monitör
Firma Adı Viewsonic Türkiye
Adres Http://Www.Viewsoniceurope.Com İnternet Üzerinden Çağrı Kayı Oluştarabilir Yada Telefon Desteği İle Ürün Gönderimi Yapabilirsiniz
Telefon 0216 451 98 90
Servis İşleyişi Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Yeni Ürün Değişim İşleyişi son kullanıcı faturası ile yetkili servisden değişim talebi oluşturabilirsiniz

XEROX

Marka XEROX
Ürünler Yazıcı , Fax , Fotokopi
Firma Adı Xerox Teknik Servis
Adres Çağrı merkezi numarasından destek alabilirsiniz
Telefon 0212 354 72 00
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Xerox Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Xerox Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Hiçbir Eksiği Olmayacak Şekilde Çağrı Merkezi ile Görüşüp en yakın Yetkili Servisine Gönderip Değişim Talep Edebilirsiniz .

ZEBEX

Marka ZEBEX
Ürünler Zebex Marka Barkod Okuyucu
Firma Adı Bilkur Bilgisayar San.Tic.Ltd.Şti
Adres Büyük Dere Cd Fulya Mah.Öztürk Sok.Akabe Tic. Mrk. Şişli / İst
Telefon 0212 275 73 04
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Zebex Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Zebex Marka Cihazınızı Son Kullanıcı Faturası İle Gönderip Yetkili Servisi Biriminden Değişim Talep Edebilirsiniz.

ZYXEL

Marka ZYXEL
Ürünler Zyxel Marka Tüm Ağ Ürünleri Ve Nas Ürünleri
Firma Adı Zyxel Servis
Adres LetMeRepair Elektronik ve Servis Hizmetleri İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret LTD. ŞTİ. Selimpaşa Merkez Mahallesi 6093 Sokak No:60 PK:34590 Silivri / İstanbul Turkey Tel: +90 212 314 18 19 UPS Kargo Anlaşma Kodu: W45R43 Garanti Şartları hakkında bigi için; http://support.zyxel.eu/Support/30062/30085/en-GB/Article/View/84031
Telefon 0212 314 18 19 - 444 11 50
Servis İşleyişi Garanti Dahilinde Arızalı Çıkan Zyxel Marka Tüm Ürün Gruplarının Tamir Ve Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır.
Yeni Ürün Değişim İşleyişi Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arızalı Çıkan Cihazların Değişim İşlemleri Yetkili Servisi Tarafından Yapılmaktadır. Faturası Olmak Şartı İle Servisine , Değişim Talebi Yapılmalıdır.